Kategorisiden – tips til god filtrering
Kategorisiden, Product Landing Page (PLP) i fagsprog, er typisk den side i brugerens rejse fra lead til konverteret kunde, som det volder shopejere størst problemer at optimere hensigtsmæssigt. Det kan være, fordi kategorisiden opfattes [...]
Magento 2: Release 2.4
Omfang: 98 nye funktioner 68 fejlrettelser 50 sikkerhedsændringer 7 test-cykler 12 pakker og udvidelser 98 nye funktioner 68 fejlrettelser 50 sikkerhedsændringer 7 test-cykler 12 pakker og udvidelser De vigtigste punkter i releasen Performanceforbedringer Magento [...]
Webshops: Sammenligning af Magento 2, Shopify og WooCommerce
Udvalget af webshop-platforme kan for mange virksomhedsejere være overvældende og svært at navigere i, og det kan være en udfordring at forstå fordele og ulemper ved dem. Du har sikkert også som shopejer dine [...]
Få op til 100.000 kr. i projekttilskud
Er jeres virksomhed i segmentet 3-249 medarbejdere, og har I en årlig omsætning på minimum 2 mio. kr., så har I sandsynligvis mulighed for at få støtte til digitale vækstprojekter. SMV:Digital uddeler 28,3 [...]
Migrering fra Magento 1 til Magento 2
Så Magento har lavet den her nye version af deres shopsystem, som de kalder Magento 2. Og hva' så, tænker du. Skal de nu spinde guld på en opdateret version, der kan stort set [...]