
Få op til 100.000 kr. i projekttilskud
Er jeres virksomhed i segmentet 3-249 medarbejdere, og har I en årlig omsætning på minimum 2 mio. kr., så har I sandsynligvis mulighed for at få støtte til digitale vækstprojekter.
SMV:Digital uddeler 28,3 mio. kr.
Staten er den glade giver i form af programmet SMV:Digital, og formålet er at fremme digital vækst blandt små og mellemstore virksomheder. SMV:Digital åbner løbende for ansøgninger til en række puljer, nogle med konkrete temaer, fx. grøn omstilling, men overordnet er hovedtemaerne digital omstilling og e-handel.
Den kommende pulje er på hele 28,2 mio. kr., så har I et ambitiøst projekt, som kan gøre en forskel for jeres virksomhed, så er det nu, I skal gribe chancen.
Hvad kan I få tilskud til?
Først og fremmest kan I få tilskud til hjælp fra private rådgivere, som ligger i SMV:Digital’s rådgiverdatabase – det gør RadarSofthouse.
Kravet til projekterne er, at de forventeligt vil styrke jeres vækst og konkurrenceevne. Rammerne for, hvad de må indeholde, er bredde, men det kan fx vedrøre e-handelsplatforme, webshop- og systemvalg, konverteringsoptimering, specialudvikling for e-handel, chat, webdataanalyse, kundegenkendelse, mersalg, dynamiske platforme, systemintegration, email-automation og ERP.
Alle sammen områder hvor RadarSofthouse har ekspertise og kan tilbyde rådgivning.
Hvordan får I støtte?
Helt konkret ansøger I, når SMV:Digital åbner for de forskellige puljer. Den næste åbner for ansøgning d. 20/4-20.
Som bekendt er en god ansøgning og en skarp projektbeskrivelse ikke noget, man bare sætter sig ned og skriver, så skal I have del i den kommende pulje, vil jeg anbefale, at I går i gang nu.
Lad os hjælpe med ansøgningen. Det øger jeres chance for tilsagn om støtte.
Gode tips til succes
Det bedste tip er at se det som muligheden for langt mere end adgang til 100.000 kr. Se det som en mulighed for at give jeres virksomhed et markant løft og forhåbentlig tage jer til et nyt niveau, inden for en gren af jeres virksomhed. Kan I overføre det engagement til ansøgningen, står I langt stærkere, når den vurderes.
Et andet tip er at strukturere jeres projektbeskrivelse med ét eller få overordnede temaer, derefter kan I supplere med understøttende delelementer. SMV:Digital anbefaler faktisk, at man godt må gå bredt i sin ansøgning, men et godt vækstprojekt har typisk én eller få key drivers, som virkelig kan gøre en forskel. Fokusér på netop dem, så går jeres budskab mere klart igennem.
Lad os hjælpe
Lyder ovenstående relevant for jeres vækstambitioner, og kan I se RadarSofthouse som jeres partner i processen, så giv mig et kald eller send en mail. Vi vil kunne vurdere jeres muligheder, hjælpe med at strukturere projektbeskrivelsen, samt hjælpe med selve ansøgningen, så sandsynligheden for godkendelse øges.
Kontakt mig 24-7 på 2243 3597 eller kr@radarsofthouse.com
Relaterede indlæg